Veelgestelde Vragen

Is cristalrovski.be een webwinkel?

Ja, op onze website kun je producten en prijzen vergelijken.

Hoe vind ik een product?

Je kunt producten vinden door de zoekbalk bovenaan onze website te gebruiken, of door gebruik te maken van het navigatiemenu.

Hoe vergelijk ik producten?

Je kunt van elk product op onze website keurmerken, plaatjes, specificaties en reviews bekijken.

Hoe bestel ik een product via cristalrovski.be?

Als je het product hebt gevonden dat je graag wilt bestellen, klik dan en bestel het product daar.

Is een artikel op voorraad en kan ik het reserveren?

Dank je wel voor jouw interesse in onze collectie! Je kan de winkelvoorraad per artikel inzien. Als je de gewenste maat en kleur selecteert, verschijnt de voorraad per winkel onder de knop Bekijk winkelvoorraad. Dit is een indicatie, de werkelijke voorraad kan anders zijn als je de winkel bezoekt. Wil je graag een artikel reserveren? Dit doen wij graag vrijblijvend drie dagen voor jou. Neem hiervoor gerust contact op met onze Klantenservice. Artikelen met korting kunnen we helaas niet reserveren.

Welke betaalmethoden accepteert cristalrovski.be?

Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen op cristalrovski.be kun je gebruik maken van:

 Kredietkaarten (Mastercard, Visa, American Express)
 Internetbankieren via iDEAL (online bankieren Nederland)
 Bancontact(online bankieren)
 PayPal
 Overschrijving

Wat is jullie levertijd?

Wanneer je op maandag tot en met vrijdag vóór 22:00 bestelt, bezorgen wij jouw bestelling de volgende dag. Bestel je op zaterdag vóór 22.00? Dan bezorgen wij jouw pakket op maandag. Of je kunt natuurlijk kiezen voor Bezorging op zondag. Bestellingen die je op zondag plaatst, bezorgen wij op dinsdag.

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Je kunt de status van jouw bestelling gemakkelijk zelf nagaan op cristalrovski.be.

1. Log in met jouw webshopaccount op cristalrovski.be.
2. Kies in het linkermenu voor de optie Orderhistorie.
3. Klik op jouw bestelling voor meer informatie over de status.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn!

Heb je jouw bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij kijken graag of wij jouw bestelling nog kunnen annuleren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jazeker, je kunt jouw aankopen binnen 30 dagen kosteloos aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes.

Je hoeft jouw retournering niet online bij ons aan te melden. Het meegeleverde retourformulier kun je invullen en in de doos stoppen en de retoursticker op het pakket plakken. Dit pakket kun je dan afgeven bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Je kunt jouw aankopen ook zonder doos retourneren bij de Klantenservice in onze winkels.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben bij aflevering?

Dat hangt af van de partij die je bestelling bezorgt. PostNL laat bijvoorbeeld een 'Niet-thuis'-code achter, waarmee je zelf een nieuwe datum en locatie voor de volgende aflevering kunt kiezen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Met wie moet ik contact opnemen?

Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem contact op met de klantendienst per email: info@cristalrovski.be.